Over ons

Over ons


Chiro Holsbeek-Plein is een VZW, opgericht in 1957. Sindsdien zet de Chiro zich in voor de kinderen uit de buurt.


De chiro bestaat uit het leidingsteam, het hoofdleidingsteam en de volwassenbegeleider, dit is een oud-leider die de leiding nog stuurt en helpt waar nodig.


Het doel van onze werking is om uw kind een leuke zondagnamiddag te bezorgen vol sport en spel. De chirozondag start om 14 uur en eindigt voor de sloebers, speelclub en rakwi's om 17 uur. De oudere groepen spelen door tot 17u30.


De groepen gaan ook elk jaar op weekend, en van 11 tot 21 juli gaan we samen op kamp. Dat is echt het hoogtepunt van het chirojaar. Het kamp duurt tien dagen, maar de jongste groep gaat slechts de laatste vijf dagen.


Wij zien iedereen graag elke zondag ravotten in ons eigen uniform. Daarom kunnen er ook Chiro-T-shirts besteld worden bij ons. Deze kosten €12. Kom er zeker één op voorhand passen op de Chiro.

Deze shirts zijn beschikbaar vanaf maat 5-6j tem XL.